do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Skontaktuj się z nami
tel: +48 22 389 58 10
email: shop@sprytnebiurko.pl
Sprytny Blog
Wprowadzamy nowe produkty!

Odpowiadając na Państwa pytania i potrzeby wprowadzamy nowe produkty. Pojawią się między innymi: nakładki na biurko do pracy na stojąco, uchwyty do monitora, monitorów, laptopa z wbudowaną sprężyną gazową, stojak do tableta/smartfona, podstawka do większych laptopów.

 

Znak Jakości Q od Opineo

Nasz sklep został wyróżniony przez Opineo znakiem Jakości Q od Opineo. 

Znak Jakości Q Opineo.pl

Jest on przyznawany sklepom "o sprawdzonej reputacji, który sukcesywnie podnosi poziom świadczonych usług. Podlega stałemu monitoringowi: zarówno ze strony ekspertów Opineo, którzy sprawdzają, czy spełnia on prawne aspekty funkcjonowania i sprzedaży przez Internet, jak i ze strony samych klientów, którzy przyznają mu punkty. Nagły spadek ogólnej punktacji powoduje natychmiastową reakcję Opineo i możliwe wyłączenie certyfikacji."

Bardzo dziękujemy naszym klientom za opinie. Cieszymy się, że spełniamy Państwa oczekiwania. 

Więcej szczegółów na temat certyfikacji sklepu przez Opineo.pl można przeczytać >tutaj<.

Wersje językowe
Zwroty, gwarancja i reklamacje

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości związane z oferowanymi przez nas produktami prosimy o kontakt mailem na adres shop@sprytnebiurko.pl lub telefonicznie +48 22 389 58 10. Postaramy się szybko pomóc.

3 miesiące na zwrot towaru

Jesteśmy przekonani, że z towaru, który u nas zakupisz będziesz zadowolony. Jeżeli byłbyś innego zdania, na zwrot towaru dajemy Ci 3 miesiące (pomimo, że przepisy mówią o 14 dniach).

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy wypełnij poniższy formularz

- Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy* umowy dostawy następujących rzeczy* umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy*/o świadczenie następującej usługi*

– Data zawarcia umowy*/odbioru*

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Konto bankowe do zwrotu płatności

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

*niepotrzebne skreślić

 

i wraz z produktem wyślij go na nasz adres lub dostarcz osobiście do naszej siedziby: 

SprytneBiurko.pl - Zbigniew Szcześniewski
ul. Wodna 6
05-807 Żółwin

Do paczki dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria, rachunek lub fakturę oraz informację z numerem konta do zwrotu pieniędzy (jeśli wcześniej zapłaciłeś przelewem, gotówką, online z konta lub za pobraniem). Prosimy także o podanie krótko powodu rezygnacji z zakupu.

Pieniądze zwrócimy Ci przelewem na konto lub w przypadku płatności online na kartę, którą wykonałeś płatność.

Gwarancja

Na sprzedawane produkty udzielamy gwarancji na okres 2 lat. W przypadku wystąpienia wady, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacji.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, prześlij produkt lub dostarcz osobiście do naszej siedziby:

SprytneBiurko.pl - Zbigniew Szcześniewski
ul. Wodna 6
05-807 Żółwin

Prosimy załączyć także informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyny reklamacji, a także kopię rachunku lub faktury.

Rozstrzyganie sporów - platforma ODR

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze.

Słucham swoich klientów
Stąd także udział w programie "Opineo - słucham swoich klientów". Zachęcamy do podzielenia się z nami i innymi klientami opinią po dokonaniu zakupu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl